Debatt! Ha!

Har nu suttit inne o läst en viss persons blogg som ville ha en liten debatt med sina läsre..man fick helt enkelt dbattera om ett ämne som man kände intressant!
Snabb som jag är så lade jag fram ett förslag om plastikoperationer och vips så fick jag mothugg direkt!
I detta läge så är jag stark och dess kommentarer biter inte på mig..
Jag råkade tycka att miljöfrågor var tråkigt att diskutera på en blogg som handlar om mode/skönhet/shopping/fest mm!
Med det så menade jag inte att miljöfrågor är ointressant och tråkigt bara att det inte var spec roligt att debattera där!
Men oj oj hej vad argsinta vissa blev på mig o kallade mig för det ena o det andra..och att sen låta så otroligt präktiga med ord uppslagna från ett uppslagsverk så att en vanlig dödlig knappt kan förstå ordet gör inte saken bättre...

Men varför kommer det sig att folk blir så in i norden irriterade på pl-operationer,lite botox och restylane i läpparna??
Ingen som har funderat på att dom där "små" grejjerna kan faktiskt göra så att en människa mår enormt mkt bättre och ens självkänsla stiger och man vågar komma ur sitt skal??
Sen kan jag hålla med om att dagens förebilder kanske inte är världens bästa men det finns oftast en tanke bakom en persons beslut att göra en operation/ingrepp..

Så om jag säger att jag är otroligt nöjd och glad över min op är jag då ytlig och utseende fixerad med noll känslor???
Jag kan inte vara som vilken vanlig tjej som helst??

Jag skulle önska att vi kunde diskutera detta lite och kanske köra en debatt här angående detta ämne??
Skulle det vara intressant??
För några stackars läsare måste man ju ha som vill nappa på iden?? Lr??
Hur som helst nu skall jag lägga bitterheten på hyllan hahahahaha och försöka fixa iordning här hemma men om ni har något ni vill disskutera var inte rädda att sätta igång!!
Vi kör på så länge det går..
Puss!

Bara för att retas lite (dock på ett humoristiskt sätt) slänger jag in denna video!!
Enjoy! Ha!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0