Full rulle!

Idag har det varit full fart...ursäktaaaa den dåliga uppdateringen..inte ett enda inlägg :( förklaringen då??
Jo jag har faktiskt jobbat hela dagen idag så det är därför jag har inte hunnit med detta idag *buhuu*
Men nu är jag tillbaka :P
Så vad har ni gjort idag då??
Igår blev jag bara så trött på folk som verkligen dömmer folk som dom inte känner!! Det är såå trisst.
Visst kan man ha förutsatta meningar men någon måtta måste det väl finnas...men tydligen inte eftersom flera av dom totalt körde över mig i en debatt...
Ja ja nog om det!
JUst nu städas det för fullt här hemma...vi skall åka bort fredag-lördag så jag kommer inte vara hemma förän på söndag :(
Men då minsann kommer det komma upp ett gäng glada bilder..vi skall nämligen på lite fest i Jönköping till ett hus precis vid vattnet :)

Idag har det varit student firande för fullt i stan...men som sagt jag har varit instängd på jobbet så jag har inte kunnat kolla något speciellt mkt..

Så idag tog äntligen älskade Lovisa sin efterlängtande student!!!
GRATTIS LOVISA!!!!!!


Tänkte kolla med er om det är något specielt ni vill veta lr vill ha mer av i bloggen...alla önskemål välkomnas med varmt hjärta!

Nej nu måste jag nog städa vidare men jag skall uppdatera lite mer ikväll för er..men nu måste jag packa lite...men vad skall jag ha med mig!!!!!!!?????
JA ja vi får se vad som slinker ner i väskan..antagligen en hel del onödigt!!

Ha det gott så länge!!
Puss!

Nu kör vi!!!




Kommentarer
Postat av: Elin [Freakshow - Chihuahua]

Oh, Manson <3





Är du sugen på en ny design?

Just nu har jag 4 stycken till salu för 30 kr/styck.

http://elinsstudio.blogg.se/

2009-06-12 @ 00:30:56
URL: http://elinarmour.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0