Uttråkad!

Fy vad jag är uttråkad detta blir det 3e inlägget för idag oj oj hur skall dett gå??
Ska snart försöka kravla mig till affären för att handla lite mat men tänkte att Danne skulle få komma hem först så kan vi handla ihop ist..mkt roligare så..
Känner mig fortfarande seg men blir nog bättre snart tror jag..
Nyfiken på vad D mamma har skickat för mail om förslag på resa!!!!
Jätte nyfiken dock slarvig som jag är så lämnade jag in min deklarations blankett så jag lär inte få mina pengar förän i augusti det suger riktigt ordentligt det betyder att vi inte kommer kunna boka resan förän då!!! Ahh! blir så trött på mig själv ibland och jag som alltid brukar deklarera via tele lr sms..fy tusan!!! men nej inte denna gången inte!! totalt hjärnsläpp!!!
Men det kanske är bra för då stressar vi ju inte fram något resemål och det är bra..
Längtar efter värme nu!!!
Här har det inte varit fint väder på länge jag längtar efter solen!!!!!
Och i lördags hade vi tänkt att sitta ute o steka på uteservering men inte då nej då regnade det,men vi hade otroligt kul ändå..
Åsa bowlade som en drottning o vi andra stod som små smurfar med kassa poäng..

Har tittat lite på HM's gäst designer tidigare men inte hittat något speciellt som jag gilla förutom en sak!!!
Ett par solglasögon...naturligtvis så var dessa skönheter slutsålda överallt!!!
Men tur som man har så hade HM på Bergvik beställt hem några få par igen!!!
Så Thank god!!! Jag fick tag på ett par!!
Visst e dom lite hippie!!!
But me like!



Snygging minen ehh kanske inte..
Ja ja nu ser ni iaf hur dom ser ut..färgglada och fina!
Nej nu ska jag lyssna på P3 rock och göra en inköpslista!

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0