Välkommen till min nya blogg!

God förmiddag kära läsare!
Jag heter Madde och tänkte bjuda er på en ny spännande blogg!
Här kommer jag skriva om lite allt möjligt..vardagsliv ,familjeliv  galna fester och äventyr!
Så vart skall vi börja??

Kanske skall berätta lite om mig själv..
Jag heter Madde är hela 25år gammal (snart 26) om bara några dagar...!!
Bor på hammarö en skärgårds ö i karlstad,där bor jag med min man min dotter och våra två galna katter,i familjen ingår även hästar..men dom bor i skogen i ett mysigt stall!
Just nu är man mamma ledig men skall skta men säkert återgå en kort period till arbetslivet..oj oj det kommer bli tufft kan jag säga..inte direkt sugen men vad tusan det är pengar!!!

Vet att DAGENS är ett mkt hett ämne på alla bloggar så då kör vi en dagens mina kära vänner!


Nu skall jag försöka hitta på något att äta men som sagt såhär ser vi ut idag..
Tunika-Koola Anna
Nitskärp-Hm
Solglasögon- Robert La Roche
Tights-VeroModa
Armband-Asos

Puss!

Kommentarer
Postat av: wilde

Åååh! Kul med en blogg.. själv har jag mycket att uppdatera i min.. Var evigheter sen jag publicerade nåt där..



Ser fram emot att följa din.. Kram!

2009-06-08 @ 14:02:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0